금천구수학 #과외
본문 바로가기

카테고리 없음

금천구수학 #과외

금천구수학  he eight international Millennium Development Goals, towards which progress has been made in the past decade, though barriers still remain.[48] Securing charitable funding from prospective donors is one particularly persistent problem. Researchers at the Overseas Development Institute have indicated that the main obstacles to funding for education include conflicting donor priorities, an immature aid architecture, and a lack of evidence and advocacy for the issue.[48] Additionally, Transparency International has identified corruption in the education sector as a major stumbling block to achieving Universal Primary Education in Africa.[49] Furthermore, demand in the developing world for improved educational access is not as high as foreigners have expected. Indigenous governments are reluctant to take on the ongoing costs involved. There is also economic pressure from some parents, who prefer their children to earn money in the short term rather than work towards the long-term benefits of education.[citation needed] A study conducted by the UNESCO International Institute for Educational Planning indicates that stronger capacities in educational planning and management may have an important spill-over effect on the system as a whole.[50] Sustainable capacity development requires complex interventions at the institutional, organizational and individual levels that could be based on some foundational principles:[50] national leadership and ownership should be the touchstone of any intervention; strategies must be context relevant and context specific; plans should employ an integrated set of complementary interventions, though implementation may need to proceed in steps; partners should commit to a long-term investment in capacity development while working towards some short-term achievements; outside intervention should be conditional on an impact assessment of national capacities at various levels; a certain percentage of students should be removed for improvisation of academics (usually practiced in schools, after 10th grade). Internationalisation Nearly every country now has universal primary education. Similarities – in systems or even in ideas – that schools share internationally have led to an increase in international student exchanges. The European Socrates-Erasmus Programme[51] facilitates exchanges across European universities. The Soros Foundation[52] provides many opportunities for students from central Asia and eastern Europe. Programs such as the International Baccalaureate have contributed to the internationalization of education. The global campus online, led by American universities, allows free access to class materials and lecture files recorded during the actual classes. The Programme for International Student Assessment and the International Association for the Evaluation of Educational Achievement objectively monitor and compare the proficiency of students from a wide range of different nations. The internationalization of education is sometimes equated by critics with the westernization of education. These critics say that the internationalization of education leads to the erosion of local education systems and indigenous values and norms, which are replaced with Western systems and cultural and ideological values and orientation.[53] Technology in developing countries The OLPC laptop being introduced to children in Haiti Main article: Education and technology Technology plays an increasingly significant role in improving access to education for people living in impoverished areas and developing countries. However, lack of technological advancement is still causing barriers with regards to quality and access to education in developing countries.[54] Charities like One Laptop per Child are dedicated to providing infrastructures through which the disadvantaged may access educational materials. The OLPC foundation, a group out of MIT Media Lab and supported by several major corporations, has a stated mission to develop a $100 laptop for delivering educational software. The laptops were widely available as of 2008. They are