시흥동수학 #과외
본문 바로가기

카테고리 없음

시흥동수학 #과외

시흥동수학   liberal arts education began in Europe,[24] the term "liberal arts college" is more commonly associated with institutions in the United States such as Williams College or Barnard College.[25] Vocational Carpentry is normally learned through apprenticeship with an experienced carpenter Main article: Vocational education Vocational education is a form of education focused on direct and practical training for a specific trade or craft. Vocational education may come in the form of an apprenticeship or internship as well as institutions teaching courses such as carpentry, agriculture, engineering, medicine, architecture and the arts.[citation needed] Post 16 education, adult education and further education involve continued study, but a level no different from that found at upper secondary, and are grouped together as ISCED 4, post-secondary non-tertiary education.[22] Special Main article: Special education In the past, those who were disabled were often not eligible for public education. Children with disabilities were repeatedly denied an education by physicians or special tutors. These early physicians (people like Itard, Seguin, Howe, Gallaudet) set the foundation for special education today. They focused on individualized instruction and functional skills. In its early years, special education was only provided to people with severe disabilities, but more recently it has been opened to anyone who has experienced difficulty learning.[26] Other forms Alternative This section does not cite any sources. Please help improve this section by adding citations to reliable sources. Unsourced material may be challenged and removed. (December 2019) (Learn how and when to remove this template message) Globe icon. The examples and perspective in this section deal primarily with US and do not represent a worldwide view of the subject. You may improve this section, discuss the issue on the talk page, or create a new section, as appropriate. (February 2020) (Learn how and when to remove this template message) Main article: Alternative education While considered "alternative" today, most alternative systems have existed since ancient times.[citation needed] After the public school system was widely developed beginning in the 19th century, some parents found reasons to be discontented with the new system. Alternative education developed in part as a reaction to perceived limitations and failings of traditional education. A broad range of educational approaches emerged, including alternative schools, self learning, homeschooling, and unschooling. Example alternative schools include Montessori schools, Waldorf schools (or Steiner schools), Friends schools, Sands School, Summerhill School, Walden's Path, The Peepal Grove School, Sudbury Valley School, Krishnamurti schools, and open classroom schools. Charter schools are another example of alternative education, which have in the recent years grown in numbers in the US and gained greater importance in its public education system.[27][28] In time, some ideas from these experiments and paradigm challenges may be adopted as the norm in education, just as Friedrich Fröbel's approach to early childhood education in 19th-century Germany has been incorporated into contemporary kindergarten classrooms. Other influential writers and thinkers have included the Swiss humanitarian Johann Heinrich Pestalozzi; the American transcendentalists Amos Bronson Alcott, Ralph Waldo Emerson, and Henry David Thoreau; the founders of progressive education, John Dewey and Francis Parker; and educational pioneers such as Maria Montessori and Rudolf Steiner, and more recently John Caldwell Holt, Paul Goodman, Frederick Mayer, George Dennison, and Ivan Illich.[citation needed] Indigenous Na Schoolyard. Teaching indigenous knowledge, models, and methods in Yanyuan County, Sichuan, China Main article: Indigenous education Indigenous education refers to the inclusion of indigenous knowledge, models, methods, and content within formal and non-formal educational systems. Often in a post-colonial context, the growing recognition and use of indigenous